Alla inlägg den 11 september 2017

Av veronica - 11 september 2017 15:30

I min planering ingår minst en veckas banträning varje vecka. Då det tar tid att bygga en bana själv speciellt att flytta kontaktfälten väljer jag ofta en bana som innehåller flera alternativ. Denna gjorde tyvärr inte det men jag var sugen på att göra den ändå. Banorna kommer från kursen från handling 360 med Susan Garrett och jag kan tyvärr inte dela med mig av banskisserna. Det är internationella domare som har gjort banorna och går igenom hur de tänkt med linjerna osv.


Just nu jobbar jag gärna med banor som har kontakfält då Scoobie håller på att kvalitesäkra upp sina stopp igen från att träna running.


Swisch får testa visa sekvenser av banorna med stopp och belöning på valda platser.


Denna bana var svåraste biten s-svängarna för Scoobie då följer hela hinder stöden med. Men en magisk RC på A-hindret gjorde han...



Presentation

Omröstning

Vad vill du helst att jag ska skriva om?
 vallnings inlägg
 agility inlägg
 Trick och tips inlärning
 tips för bättre hundmöten
 näringslära och barf
 vardags träning
 nosework inlägg
 nosativerings tips
 fysträning utomhus
 fysträning inomhus
 tips för bättre inkallningar
 tips för antijakt träning

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards