Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av veronica - 18 augusti 2009 19:49

Sprang imorse igen och det tog emot att sätta på sig löpar kläderna 6 på morgonen det ska sägas. Som vanligt tog jag sikte på en plats där jag skulle kunna få gå men tvungen att jogga ända dit och idag joggade jag dit och bara fortsatte till det andra ut tänkta gå stället. Så det blev bara två pauser på rundan idag då jag fick håll på slutet och fick gå sista 100 m på löpar sträckan. Min hund befann sig bakom mig idag så jag antar att det var jag som hade mest energi av oss idag ändå. Imorgon blir det en ny runda får se om jag klarar denna bedrift igen?

Igår tog jag Canis tidningen och första artikeln var om Timeouts. Jag blev väldigt upprörd. Så upprörd tydligen att jag låg och vände och vred på mig i två timmar över denna artikel. Inte för att jag på något sätt var upprörd över det han skrev om timeouts, vilka flera andra har verkat blivit. Utan det han skrev om 80% regeln. Jag tänker läsa artikeln igen men inte idag jag behöver min nattsömn. Sedan om jag är klartänkt nog, skriva vad jag tycker och tänker.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst att jag ska skriva om?
 vallnings inlägg
 agility inlägg
 Trick och tips inlärning
 tips för bättre hundmöten
 näringslära och barf
 vardags träning
 nosework inlägg
 nosativerings tips
 fysträning utomhus
 fysträning inomhus
 tips för bättre inkallningar
 tips för antijakt träning

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards