Alla inlägg den 30 januari 2018

Av veronica - 30 januari 2018 21:04

Då fokus har legat på kontaktfälthinder under 3 månaderna har slalom legat på underhåll. De flesta pass har varit 12 pinnar slalom fast vi tränat ingångar då jag vill bibehålla hans commitment. Så jag satte ihop en potpurri av alla slalompassen... Det sista är det som utmärker sig som annorlunda då det är en diskriminerings övning... Där var det att välja slalom fast tunneln finns framför nosen. Swisch hade inget problem med det. Scoobie satt i tunneln till 90 % jag fick hjälpa han med ingångarna och sakta jobba mig utåt. I överlag så är självkontrollen mycket starkare på Swischen på banan är Scoobie. Tyvärr gäller det inte vilt, andra hundar i det fria....

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst att jag ska skriva om?
 vallnings inlägg
 agility inlägg
 Trick och tips inlärning
 tips för bättre hundmöten
 näringslära och barf
 vardags träning
 nosework inlägg
 nosativerings tips
 fysträning utomhus
 fysträning inomhus
 tips för bättre inkallningar
 tips för antijakt träning

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards