Alla inlägg den 3 mars 2009

Av veronica - 3 mars 2009 17:22

Ända sedan Marie har viftat med sin instruktörskurs framför näsan på oss på Chicken Camp har jag drömt och börjat köpa trisslotter för att kunna gå denna kurs. Helt enkelt i egosyfte, har inga planer på att försörja mig på hundar ännu iallafall. Fick nu papper på att man kunde gå enstaka kurser ur utbildningen vilket är väldigt frestande då det kanske inte blir någon mer utbildning. Så nu har jag skrivit till henne och frågat. Blir det någon kurs nästa år eller ska man börja boka några av sin helger?  Isåfall ryker både träningstid och tävlingstid i år all världen men vad gör det???

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst att jag ska skriva om?
 vallnings inlägg
 agility inlägg
 Trick och tips inlärning
 tips för bättre hundmöten
 näringslära och barf
 vardags träning
 nosework inlägg
 nosativerings tips
 fysträning utomhus
 fysträning inomhus
 tips för bättre inkallningar
 tips för antijakt träning

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards