Alla inlägg den 1 mars 2009

Av veronica - 1 mars 2009 20:41

Så nu ligger min första film ute på Youtube.

Ska nu försöka på att lägga en länk.

Här tränar jag min höna på formdiskriminering. Det är 6-kanten hon ska picka på. Pickar hon på en annan ska jag plocka bort 6-kanten. (Negaivt straff) Lägger tillbaka den gör jag när hon väntar på den rätta. Då har man förstärkt det beteende man ville ha. Här har vi börjat med störningar, det är det min danske partner står för.

http://www.youtube.com/watch?v=ekWffk96Kis



Av veronica - 1 mars 2009 19:00

Jag har äntligen lyckats lista ut vilken liten inställning som skulle ändras för att videoredigeringen och vobsub inte skulle krocka med varandra. Så nu äntligen kan jag redigera alla mina filmer. Här ska det jobbas på. Kanske kommer det finnas lite film att titta på om jag lyckas komma till nästa steg att lägga upp dem på youtube. Håller på att försöka mig på att lägga ut lite från Chicken Camp förra året.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst att jag ska skriva om?
 vallnings inlägg
 agility inlägg
 Trick och tips inlärning
 tips för bättre hundmöten
 näringslära och barf
 vardags träning
 nosework inlägg
 nosativerings tips
 fysträning utomhus
 fysträning inomhus
 tips för bättre inkallningar
 tips för antijakt träning

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards